(13)

Somemarkkinoinnin työkirja

e-kirja


Somemarkkinoinnin työkirjan tavoitteena on auttaa pienen organisaation (mikro- tai pienyritys, yksinyrittäjä, pieni järjestö) markkinoinnista vastaavaa henkilöä tekemään tuottavaa ja onnistunutta markkinointia sosiaalisessa mediassa helposti.

Työkirja sisältää nopeasti toteutettavia harjoituksia, jotka kannustavat somemarkkinoijaa miettimään oman organisaationsa markkinoinnin tavoitteita, kohderyhmiä ja käytännön tekemistä. Harjoitusten lomassa on myös faktatietoa ja vinkkejä, mutta kirjan on tarkoitus olla etenkin helposti lähestyttävä työkirja, ei raskas tietokirja.

Kirja antaa myös pohjan somemarkkinoinnin vuosisuunnittelulle. Yksin- ja pienyrittäjien sekä pienten järjestöjen somemarkkinoinnin suurimmat ongelmat ovat uskalluksen puute, ajan puute ja osaamisen puute. Työkirja helpottaa näihin ongelmakohtiin tarttumista ja antaa lukijalleen työkalut somemarkkinoinnin kehittämiseen.



2.8

13 arvosanaa

Veera

7.7.2022

Oli hyvin pintapuolinen raapaisu someen, sopii ehkä ihmiselle joka ei yksityishenkilönäkään vielä käytä someja ja tarvii apuja. Kivoja konkreettisia harjoituksia kuitenkin!